Informowaliśmy już, że na początku października br. odbyło się Zebranie Sprawozdawczo-Wyborcze naszego Klubu.
Wybrano nowy Zarząd na czteroletnią kadencję.
W dniu 25.10.2011 r. odbyło się pierwsze Zebranie nowego Zarządu.
Dokonano podziału obowiązków:
T. Dudziński – koordynacja całości działań Klubu
M. Karpowicz – prowadzenie sekretariatu Klubu
L. Sroczyński – prowadzenie spraw finansowych
T. Błaszak – kontakt ze szkołami (sale, klasy sportowe, pozyskiwanie nowych zawodników do gry)
J. Jopek – kontakty z rodzicami, kontrola miesięcznych płatności
J. Starosta – pozyskiwanie sponsorów, działalność menedżerska
K. Maciejewski – sprawy różne, ubezpieczenia, pomoc menedżerska
Ustalono priorytetowe działania Klubu:
1. pozyskiwanie nowych sponsorów dla Klubu
2. aktywizacja działań, w tym ekspansja do szkół, w celu zdobycia nowych kandydatów do gry w PYRZE
3. racjonalna polityka finansowa Klubu w okresie nadchodzącego kryzysu – w tym dopilnowanie wpłat miesięcznych
4. powrót do aktywnych działań przy organizacji imprez (entuzjazm)
5. kontrola zajęć treningowych, pod względem sportowym i organizacyjnym, przez członków Zarządu
6. aktualizacja strony internetowej naszego Klubu
7. stworzenie informatora (w formie tzw. newslettera) – dla bliższego kontaktu rodziców zawodników z Klubem
Nowy Zarząd zatwierdził Projekt kalendarza imprez na sezon 2011/2012
Zawiera on również terminy akcji szkoleniowych kadr wojewódzkich, w których uczestniczą m.in. zawodnicy naszego Klubu.
Prosimy o uwzględnienie poszczególnych imprez w Państwa planach.
Szanowni Rodzice !
1. Ostatni sezon nasz Klub zakończył na niewielkim minusie finansowym.
W obliczu nadchodzących informacji o zmniejszeniu dotacji w roku 2012, szczególnego znaczenie będzie miało dopilnowanie miesięcznych należności za treningi wnoszonych przez rodziców zawodników.
Przeprowadzona pod koniec października kontrola wykazała, że ok. 50% członków Klubu nie dokonała stosownych, wynikających z podpisanych Porozumień, opłat.
Proszę o pilne uzupełnienie zaległych wpłat i dopilnowanie bieżących.
Szczegółowe informacje otrzymywać będziecie Państwo na koniec miesiąca od osoby zajmującej się tymi sprawami z ramienia Zarządu – p. Jarosław Jopka.
2. Na początku bieżącego sezonu odbyłem we wszystkich grupach szkoleniowych zebrania z rodzicami.
Podczas tych spotkań prosiłem o pilne, sprawne i szybkie załatwienie spraw organizacyjnych (porozumienia, deklaracje, zdjęcia, składki członkowskie, aktualizacje danych).
Pierwotny termin ich zakończenia wyznaczony był na dzień 19.09.2011 r.
Upłynęły już dwa miesiące szkolenia, a niektóre druki nadal nie dotarły do Zarządu.
Proszę o pilne uzupełnienie braków.
Już niedługo Zarząd będzie musiał zajmować się sprawozdaniami i rozliczeniami dotacji z Urzędu Miasta oraz złożeniem nowych wniosków o dofinansowanie, czy też organizacją turniejów kończących rok.
Raz jeszcze proszę o potraktowanie powyższych problemów ze szczególnym zrozumieniem.
Prezes MKK PYRA Poznań
Tadeusz Dudziński